pexels-עבודות בגובה

עפים גבוה: הכירו את עבודות השיפוץ המאתגרות ביותר

Pexels

מקצועות השיפוץ והבנייה הם לא פעם עבודה מאתגרת הכוללת התמחות מיוחדת בחומרים וכלים שונים. במקרים בהם נדרש גם שיפוץ של קירות מבנה חיצוניים, הדבר נראה כמו משימה בלתי אפשרית ומסוכנת ולכן אנשי מקצוע מהתחום החליטו לקחת את העבודה לגבהים חדשים והחלו להתמחות גם בעבודה בגובה עליהם נספר בשורות הבאות.

מטפסים על בניינים – מה כוללת עבודה בגובה?

אנשי מקצוע המתמחים בעבודות גובה בסנפלינג עושים שימוש בציוד סנפלינג מקצועי הנקשר לגג המבנה וכולל רתמות מיוחדות השומרות על בטיחותם. לאחר הרכבת הרתמות והציוד, יורדים העובדים באופן הדרגתי לאורך המבנה ומבצעים את עבודתם עד לסיום כל חלקי המבנה. העבודה בגובה נחלקת למספר סוגי התמחות שלכל אחד מהם נדרשת הכשרה מיוחדת לביצוע המשימה:

§       איטום – עבודות של שיקום וחיפוי חיצוני של המבנה באמצעות בטון או טיח לאיטום נזילות פנימיות ותיקוני טיח במעטפת המבנה.

§       שיפוץ חזית בניין – תיקוני בלאי ותשתיות יחד עם שיפוץ אסתטי של חלקו החיצוני של הבניין

§       חיזוק אבני שיש – שיקום ועיגון אריחי השיש הקיימים העוטפים את המבנה והחלפתם במקרה הצורך

§       צביעת קירות חיצוניים –  שינו צבע המעטפת החיצונית של הבניין לכל אורכו ורוחבו.

§       ניקוי חלונות – ניקוי החלקים החיצוניים של הבניין דוגמת חלונות וויטרינות ופינוי לכלוך שהצטבר בחלקים הללו.   

בעוד שחלק מהעבודות המבוצעות בגובה הן פשוטות וקצרות יחסית, ישנן משימות מורכבות הדורשות שימוש בציוד מיוחד והכשרה ייעודית. בגלל סיבות כאלו יחד עם הסיכון המובנה שבעבודה בגובה בתנאי מזג האוויר השונים, חשוב לבחור בחברה המעסיקה רק אנשי מקצוע מנוסים לביצוע העבודות הללו.

 

בלי מנוף ובדייקנות מרבית – הסיבות להעדיף עבודות הגובה

עבודה של אנשי מקצוע תלויים מרתמות אולי נראית כמו תחרות אתגרית אבל היא כוללת מגוון יתרונות שגורמים לה להיות עדיפה על איטום, צביעה וחיזוק מעטפת הבניין על ידי מנופים ופיגומים.

נתחיל בלספר שעבודות גובה בסנפלינג מקצרות באופן משמעותי את זמן העבודה ומקלים על מעבר מחלק אחד לאחר של הבניין, זאת בניגוד לפיגומים שמסרבלים את תהליך העבודה. אם כבר דיברנו על פיגומים ושאר המנופים, הצבתם והזזתם ממקום למקום היא מטרד לאלו הנמצאים במבנה בעוד שעבודות בגובה נחשבות לשקטות ונקיות גם כאשר מדובר בעבודות שיפוץ חיצוניות.
יתרון נוסף וחשוב לא פחות מכל מה שסיפרנו קודם הוא השימוש בציוד שמוזיל משמעותית את עלויות השיפוץ והעבודה. בעוד שהשימוש במנופים ופיגומים מגולמים בעלות הכוללת של עבודות השיפוץ, ציוד סנפלינג ובעלי מקצוע מנוסים מוזילים את סך העלויות הכולל.

שתפו אותנו

אל תקבל החלטה לפני שתתקשרו

פגישה והצעת מחיר ללא התחייבות!

או מלא פרטים ואתקשר בחזרה:

דילוג לתוכן