דלת פרופיל בלגי 7300

פגישה והצעת מחיר ללא התחייבות!

* לא מבצעים תיקונים

דלת פרופיל בלגית 7300 - הבחירה המושלמת

מהי דלת פרופיל בלגית, מסדרה 7300, ואיך היא תורמת לעיצוב הבית?

ובכן, על אף שעיצוב יכול מאוד להיות חשוב – לפני שאנחנו עוברים להתעסק בפרטים העדינים של העניין, אנחנו יכולים לשקול ראשית האם הצרכים הבסיסיים של הפתח נענים על ידי דלת מפרופילים בלגים (לדוגמא מסדרה 7300) בין אם היא בוויטרינה יציאה לחצר, יציאה למרפסת, או דלתות הזזה בין חללים פנימיים.
שיטת הפתיחה הקלאסית בפרופילי אלומיניום היא אומנם פתיחה על ציר אולם פרופילי 7300 מאפשרים לנו פתיחה של כף על כנף (הזזה). הבחירה בפרופילי קליל בלגי 7300 תאטום את חלל הבית בצורה שתצור מרחב מעוצב, אישי ובטוח, כל שכן, במחיר משלתם בעבור התענוג.
אז אילו דברים, ומה הם הדברים, שדלת בפרופיל בלגי יכולה לתמוך בהם, ודרכם – את הבית?
על דלת בלגית להיות אטומה, בין אם לרעשים, או למים – והבדלי טמפרטורות משמעותיים. מדובר באיטום תרמי, ואיטום אקוסטי – שדלת בפרופיל בלגי (7300)  תוכל לבצע היטב, אודות למבנה פרופילים מושלם ואפשרות לשלב בה זכוכיות כפולות לאיטום אקוסטי ותרמי, להפרדה בין החוץ לפנים, ותחימה מוצלחת של חלל הבית.

דלת פרופיל אלומיניום - בוריס אלומיניום

מאפיינים עיקריים בדלתות מפרופיל בלגי 7300

בהשוואה לפרופילים סטנדרטיים, פרופיל לדלת בלגי 7300 הוא בעיצוב צר ועדין. ניתן ליצור איתו מגוון גדול של חלוקות פנימיות לאזורים נפתחים ואזורים קבועים, שילוב של זכוכית חלבית עם שקופה, פינה ללא עמוד ואלמנטים עיצוביים נוספים הנותנים גמישות תכנונית לאדריכל או למעצב. דלת מפרופיל בלגי 7300, מאפשרת הוספת תריסים עם מערכת מונובלוק, ארגז תריס גלילה סמוי או עם תריס רפפות. הפתיחה, כאמור בהזזה, כנף על כנף עם 3 מסילות המאפשרות 2,3 כנפיים או 4,6 כנפיים נגדיות בהתאמה. במידה ומשתמשים בשני כנפיים, ניתן להוסיף גם כף של רשת נגד יתושים. מפתחים: רוחב עד 140 ס"מ, גובה עד 240 ס"מ, משקל עד 140 ק"ג לכנף.

ניתן להכניס מנגנון נעילה אחד או במספר נקודות. הסגירה ע"י ידית סיבובית.

איך דלת בפרופיל בלגי יכולה לשמש כסוג של ויטרינה?

ובכן, דלת בלגית, מסוג קליל בלגי 7300, לדוגמה – יכולה לתחום את הפנים – עם כל האיכויות שדיברנו עליהם, ועדיין לשמש כסוג של ויטרינה, על ידי כך שהיא מראה מה יש בחוץ – כולל הנוף המשתנה, כולל איכות התמונה הממשית (שכן זהו נוף אמיתי, המשתקף דרך זגוגית הדלת). סוג זה של דלת בפרופיל בלגי (7300) מתבטא בפרופיל אלומיניום לו קווים דקים ומעודנים – כך שעל אף שיש בקשה בעמידות וחוזק לדלת – העיצוב מדבר בשם עצמו – בכך שהוא כמו מראה את החוץ, תוך כדי שנשארים בבית. וזו למעשה המהות של ויטרינה, כמו בחלון ראווה בחנות – מראה מה יש במרחב אחר, בלי באמת לעבור, או להיכנס אליו. כך שאפשר להישאר בבית, ולחוש שנמצאים גם בחוץ. כך שויטרינה למעשה מאפשרת לחוש במרחב רחב יותר, ובו בזמן את היתרונות שדלת בלגית (קליל בלגי 7300) מספקת לאיטום שלל גורמים שכיף לנו שהם נשארים בחוץ. 
מסע רכישה ובירור מרתק שיהיה, תודה על הקריאה.

דלת פרופיל אלומיניום התקנה בבית פרטי

האם קיים גם אפשרות לדלת פרופיל בלגי פשוטה?

בוודאי. דלת פרופיל בלגית יכולה להתבצע עבור בתים פרטיים שמעוניינים ליצור עיצוב מיוחד בזכות חומר הגלם הייחודי והגמיש שנותן אפשרות לשחק עם העיצוב ולהפוך את הדלת והחלל למעוצבים  ויפים. אך אפשרות זאת היא לא חובה, ודלת פרופיל בלגי יכולה להיות פשוטה, עם עיצוב סטנדרטי ויפה לא פחות. לפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה קצת פשטות. 

מה היתרונות של דלת בלגי פשוטה?

ראשית, ההתקנה פשוטה יותר ועיצוב בדלת יוכל להתאים בקלות לשאר הבית ולחלל שבו מיועדת ההתקנה בפרט. ישנם אנשים, שמעדיפים לא להשתגע בעיצובים ולשמור על פשטות וזה לגיטימי. דבר נוסף, דלת פרופיל בלגי פשוטה, מבחינת החומרים, איכות, תקינות, ובטיחות, הינה בידיוק אותו דבר כמו פרופיל בלגי מעוצב. אין שום חסרון מבחינת התנאים שהחומר מספק והיתרונות הרבים שלו. 

והדבר האחרון חביב הוא המחיר. כן, המחיר הוא זול יותר. אנשים רבים לפני שהם בוחרים את הפרופיל שלהם, חושבים על המחיר וסך ההוצאו שיש להם בתהליך השיפוץ וזאת סיבה לגיטימית לבחור בפרופיל פשוט אשר יענה על כל הצרכים. פרופיל פשוט יחסוך השקעת זמן בבחירת העיצוב, יתאים לחללי הבית ומחירו יהיה זול יותר.  קבלן אלומיניום יוכל לבצע את שני סוגי העבודות בצורה מיטבית ומקצועית.

דלת אלומיניום עם חלון

דלתות אלומיניום יכולות להגיע במגוון שילובים לדוגמא עם חלון למעלה או חלון באמצע ועל ידי כך לשפר את מראה החלון ועיצוב החלל מספר הקומבינציות הוא אין סופי והעיצובים אכן מרהיבים. סוגי החלונות יכולים להיות על חלון שנפתח לצדדים, כלפי מעלה או כלפי מטה. אפילו כמה חלונות קטנים אחד מעל השני. 

 

רוצים לקבל הצעת מחיר עבור פרופיל דלת מושלם שיתאים בידיוק בשבילכם?

התקשרו אלי ואני אשמח לתת לכם פרטים נוספים והצעת מחיר ללא עלות

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ אלומיניום ללא התחייבות התקשרו

או מלאו פרטים ואתקשר בחזרה:

עשרות ממליצים מרוצים!

ביצוע כל עבודות האלומיניום

חלונות אלומניום

ביצוע כל עבודות האלומיניום | חלונות אלומיניום | חלונות בלגיים
בכל פרוייקט של שיפוץ בית קיים או בניית בית חדש, נדרש לתת תשומת לב לפתחים – חלונות ותריסים, דלתות ומעקות. כולנו רוצים מוצרים איכותיים שיתנו לנו שקט נפשי מתקלות וישמרו נקיים ויפים לשנים רבות וללא צורך בתחזוקה רבה. בעבודה שלי עם כל לקוח, אני חותר לשביעות רצון גבוהה לפני כל דבר אחר. אני עוזר בבחירת הפתרון המתאים ביותר לכל צורך, מייעץ בבחירת העיצוב הנכון ומתחשב בכל השיקולים האחרים. עבודה ברמה גבוהה, פרופילים וחומרי גמר איכותיים, הספקה בזמן והתקנה נקייה. כן… וגם המחירים שלי מאד תחרותיים! זה כל מה שאתם צריכים כדי להיות מרוצים ובשבילי לסיים עוד עבודה בלחיצת יד וחיוך.

אל תקבל החלטה לפני שתתקשרו

פגישה והצעת מחיר ללא התחייבות!

או מלא פרטים ואתקשר בחזרה:

דילוג לתוכן