גלילה חשמלי

פגישה והצעת מחיר ללא התחייבות!

* לא מבצעים תיקונים

גלילה חשמלית

למה צריך גלילה חשמלית?

גלילה חשמלית? על מה ולמה? מה קרה לתריסים הישנים, שאפשר היה לנגוע בהם קלות כדי להטות אותם לכיוון הנכון, ובכך סגרנו עניין? או לפחות, לתריסים הידניים, אלו שיכולנו לגלול ידנית, בלי צורך במנוע לתריס חשמלי – נו, מן הסוג שמפעילים בידיים?
בידיים? כן, מפעילים אותם בידיים. אלו שנמצאים בבית, עם מנגנון הרמה והורדה שכזה – אולי זה דורש התעסקות ומאמץ מסוים – אבל בסוף מבינים את זה. ואם צריך להרים ולהוריד את התריס מספר פעמים – אז זה כבר נהיה התעסקות. אבל מה, זה קל. זה ידני, זה פשוט, זה עובד. למה להתקדם לרעיון חדש, ולנסות את תריס הגלילה החשמלי? למה לשדרג את התריסים שלנו, עם מנוע לתריס חשמלי?

הסיבה לזה פשוטה. נוחות, נעימות. עיצוב.

פשוט מספיק – אם אנחנו מרימים את התריס מספר פעמים ביותר, והוא אינו חשמלי… סביר שאנחנו חוזרים על הפעולה, ומשקיעים בה אנרגיה – ובשלב מסוים אנחנו אומרים – מספיק. אני לא מעוניין להתעסק בזה, שהחדר יהיה חשוך – או עטוף אור מבחינתי – לא אשקיע בזה עוד.

וזה, מה שנקרא – לא כיף. כי, בנינו ועיצבנו את הבית שלנו כדי שיהיה לנו נעים ונוח – ועיצבו בין אור לצל זה חלק משמעותי בו. אז תריסים חשמליים, או תריסים בגלילה ידנית – זה לא משנה, העיקר מה שנוח, מה שנעים. אם נעים לנו לגלול ידנית – אולי מספר פעמים ביום, או בחלון זמן יחסית ממוקד – שכך יהיה. ואם נעדיף תריסים חשמליים, שעובדים על מנוע לתריס חשמלי – כדי להרים את התריסים החשמליים במרחב החלונות שבביתנו, בלחיצת כפתור – פשוטה, שמכתיבה את הנקודה שהתריסים החשמליים יעצרו בה – שכך יהיה.

זו באמת בחירה חופשית, ואישית. נוחות, נעימות, עיצוב. 

הבחירה בגלילה חשמלית?

זה תקף להרבה יותר תחומי חיים מאשר חלונות – אבל זה יכול להתחיל פה, כי זה פתח לעולם החיצון. כמה קל אנחנו רוצים לחבר את עצמנו לחוץ? כמה פשוט אנחנו רוצים את זה? בלחיצת כפתור? בקלות של מנוע חשמלי, בנינוחות ואלגנטיות של תריסים חשמליים?

כן, זה מגיע עם מחיר. לתריס חשמלי יש מחיר, כמו לכל מוצר אחר. מחיר רכישה, ומחיר תחזוקה – לחשמל, שהוא אגב, מדווח להיות מועט יחסית, כמו צריכת החשמל אינה גבוהה כשמדובר במנועים חשמליים, שאפשר להפעיל אותם לזמן מועט בלבד, פעמים בודדות בכל תקופת זמן נתונה. זה מעניק וויסות לחלל החדר – מבחינת אור ואוויר – כמה יכול להיכנס.ֶ

העניין הוא, שעם מנוע חשמלי, שמתפעל את התריסים החשמליים – יש תנועה מסוימת. תנועה של קלילות, של בחירה בחופש תנועה. כל אדם לעצמו בוחר כמה הוא רוצה לפתוח את תריסיו החשמליים, בהתאם למידת האור והרוח (והנוף) שהוא רוצה להכניס לביתו. כמו כל דבר – זו בחירה אינדיבידואלית, בחירה באם לבדוק כמה תריס חשמלי (באם בכלל) יכול להתאים לחלל הבית, וכמה אנחנו רוצים לפתוח אותו – כדי ליצור איזון בין אור וצל בביתנו.

באופן מבדר ואירוני – זה קורה בעזרת חשמל, כך שאנחנו יכולים להתאים את זה אינטואיטיבית. אין צורך במאמץ, מלבד זה המתבקש בלחיצת כפתור. 

בהצלחה במסע הרכישה, וההתאמה של התריסים לביתך, אם בכך תבחר באופן חופשי. תודה על קריאתך.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ אלומיניום ללא התחייבות התקשרו

או מלאו פרטים ואתקשר בחזרה:

עשרות ממליצים מרוצים!

ביצוע כל עבודות האלומיניום

חלונות אלומניום

ביצוע כל עבודות האלומיניום | חלונות אלומיניום | חלונות בלגיים
בכל פרוייקט של שיפוץ בית קיים או בניית בית חדש, נדרש לתת תשומת לב לפתחים – חלונות ותריסים, דלתות ומעקות. כולנו רוצים מוצרים איכותיים שיתנו לנו שקט נפשי מתקלות וישמרו נקיים ויפים לשנים רבות וללא צורך בתחזוקה רבה. בעבודה שלי עם כל לקוח, אני חותר לשביעות רצון גבוהה לפני כל דבר אחר. אני עוזר בבחירת הפתרון המתאים ביותר לכל צורך, מייעץ בבחירת העיצוב הנכון ומתחשב בכל השיקולים האחרים. עבודה ברמה גבוהה, פרופילים וחומרי גמר איכותיים, הספקה בזמן והתקנה נקייה. כן… וגם המחירים שלי מאד תחרותיים! זה כל מה שאתם צריכים כדי להיות מרוצים ובשבילי לסיים עוד עבודה בלחיצת יד וחיוך.

אל תקבל החלטה לפני שתתקשרו

פגישה והצעת מחיר ללא התחייבות!

או מלא פרטים ואתקשר בחזרה:

דילוג לתוכן