היתרונות המשמעותיים של פרגולות אלומיניום

ישראל היא מקום שטוף שמש במיוחד. כל מי שחי פה מודע מן הסתם לעובדה הזו ומרגיש אותה על בשרו בחודשי הקיץ הארוכים, וגם כשמסתכלים על הנתונים המספריים התמונה ברורה: בתל אביב למשל יש כ-3,300 שעות שמש בכל שנה, וזאת לעומת כ-1,630 בלבד בברלין ובלונדון, פחות מאלפיים בטוקיו ובהונג קונג, כ-2,200 בריו דה ז'ניירו למרות שהיא מזוהה עם חופים וקרנבל, ואפילו בערים גדולות אחרות סביב הים התיכון כמו רומא, ברצלונה ואתונה יש כ-500 שעות שמש פחות בשנה מאשר בישראל.

כשמוסיפים לתמונה את נזקי החשיפה המופרזת לשמש ואת משבר האקלים שצפוי להעצים את קרינת השמש בעשורים הקרובים, המסקנה היא חד משמעית: כדאי להשקיע בפרגולה.

עוד המלצה היא להעדיף פרגולה מאלומיניום, גם אם האסוציאציה הראשונה של פתרון ההצללה היפה היא עץ.

עמידות מרבית

היתרון הראשון של פרגולות האלומיניום הוא העמידות הגבוהה שלהן. הסיבה לכך היא חומר הגלם עצמו – שעמיד בפני קורוזיה וגם באופן כללי תוחלת החיים שלו ארוכה מאוד. דבר שמאופיין ביתרון בכל עבודות האלומניום.

בהקשר זה כדאי לזכור שישראל, ברוב האזורים שלה, היא לא רק מדינה חמה אלא גם מדינה לחה, ולכן חומרים שאינם עמידים לקורוזיה עלולים להחליד. העץ אמנם לא מחליד, אבל גם הוא עלול להינזק במידה משמעותית כתוצאה מרטיבות, ובנוסף הוא חשוף לחרקים שעלולים להתגלות כמזיקים.

חוסן מרשים

עוד סיבה טובה להעדיף פרגולות אלומיניום על פני סוגים אחרים היא החוסן הרב של חומר הגלם הפופולרי.

בין אם אתם מעדיפים פרגולה על עמודים ובין אם פרגולה תלויה (כזו שמעוגנת לקיר, במידה והדבר אפשרי כמובן), התוצאה תמיד תהיה יציבות מוחלטת, ובהתאם ביטחון מלא ושקט נפשי בכל זמן שאתם מבלים מתחת לפתרון ההצללה.

משקל קל

החוסן הנ"ל של פרגולות האלומיניום מושג למרות המשקל הקל מאוד של המוצר. גם במקרה הזה הסיבה לכך היא חומר הגלם עצמו, והצפיפות שמאפיינת אותו. בזכות המשקל הקל של הפרגולה ניתן למשל להתקין אותה במרפסות שמש בלי חשש לעומס יתר על הרצפה, ובנוסף פשוט יותר להעביר אותה ממקום למקום במידת הצורך.

אסתטיות נעימה לעין

בניית פרגולות מייצרת לא "רק" איכויות פרקטיות יקרות ערך, אלא גם מראה מרשים. הנוכחות של האלומיניום היא כמעט בלתי מורגשת, כך שהוא לא משתלט על המרחב, ומצד שני הוא ממחיש היטב את הפתגם המוכר "מים שקטים חודרים עמוק".

הנוכחות הצנועה והנעימה לעין של האלומיניום מהווה בסיס לפרגולה יפה שמשתלבת באופן מושלם בחלל. כמו כן תוכלו לבחור כל עיצוב שתרצו כמעט, וכך ליהנות גם מצל נעים וגם משדרוג בהיבט האסתטי של הבית. על-מנת להשיג את כל היתרונות הנ"ל, רצוי כמובן להפקיד את מלאכת ההקמה של הפרגולה בידיים מקצועיות ומנוסות, ולבחור בחברה אמינה שעושה שימוש באלומיניום איכותי.

שתפו אותנו

אל תקבל החלטה לפני שתתקשרו

פגישה והצעת מחיר ללא התחייבות!

או מלא פרטים ואתקשר בחזרה:

דילוג לתוכן