empty-pavilion-garden

היתרונות הקיימים בפרגולה העשויה מאלומיניום

 

אחד מפתרונות ההצללה היותר איכותיים שיש היא הפרגולה. רוב האנשים מכירים את פרגולת העץ המסורתית, אך כיום יש לפרגולה המסורתית חלופה איכותית המגיעה עם המון יתרונות. במאמר הבא נסביר על היתרונות של פרגולה מאלומיניום. 

יתרון מספר 1 – קלות החומר

האלומיניום הוא חומר קל מאוד ולכן ההתקנה שלו מאוד פשוטה ואינה כבדה בשום קונסטרוקציה שקיימת לכם בבית. זוהי פרגולה שמתחברת באופן מעולה למבנה קיים ולא קיימת סכנה של נפילה שלה עקב כובד. ניתן לחבר אותה בקלות ואין צורך בעמודים כמו בפרגולת עץ. הקלות שלה מאפשרת לייצב אותה בעזרת מבנה עליון חזק ופשוט. 

יתרון מספר 2 – מצוינת לתנאי חוץ

פרגולות שעשויות מאלומיניום מגיעות עם היתרונות שיש במתכת הייחודית. אחד היתרונות הכי חזקים של האלומיניום, זו היכולת לשהות בתנאי חוץ מבלי לקבל קורוזיה או חלודה. כאשר האלומיניום נמצא בחוץ במגע עם האוויר, הוא מייצר שכבת הגנה השומרת עליו מפני נזקים. לכן כיום משתמשים באלומיניום גם עבור חלונות וגדרות. זהו חומר מאוד עמיד וטוב. 

יתרון מספר 3 – אין צורך בתחזוקה

פרגולה למרפסת שעשויה מאלומיניום היא פרגולה שאינה מצריכה תחזוקה מיוחדת. היא צוברת מעט אבק שניתן לשטוף בקלות בעזרת צינור מים והצבע שלה אינו מתקלף ולכן הוא לא צריך צביעה שוטפת כמו בעץ לדוגמא. מדובר על חומר מאוד נוח שנשמר לאור שנים נקי, זוהר ויפה כמו בהתקנה הראשונה. 

יתרון מספר 4 – עיצוב חדשני ומודרני

היתרון הרביעי של פרגולה שעשויה מאלומיניום הוא העיצוב כמובן. מדובר על עיצוב חדשני ומודרני בעל מראה נקי שמתאים לכל עיצוב. תוכלו לבחור את צבע האלומיניום מתוך מניפת צבעים מגוונת מאוד המאפשרת לכם להתאים את הפרגולה לצבעי הבית או הטיח שיש סביב הבית. 

יתרון מספר 5 – עלות מול תועלת

פרגולות שעשויות מאלומיניום נרכשות בעלות יחסית גבוהה, אך חשוב לציין כי אל מול העלות שקצת יותר גבוהה מפרגולות העשויות מחומרים אחרים, כאן מדובר על פרגולה איכותית שיכולה להישאר למשך שנים וללא תחזוקה מיוחדת. מעבר לכך, היא מאפשרת לכם להכניס מנגנונים שלא קיימים בפרגולות אחרות. כך לדוגמא, בפרגולות אלומיניום כיום ניתן להתקין דגם שנפתח ונסגר בלחיצת כפתור פשוטה. 

לסיכום, אם אתם מעוניינים בפרגולה עבור הגינה או המרפסת שלכם, כדאי לכם לבדוק על פרגולת אלומיניום שמגיעה עם שלל יתרונות שלא תמצאו באף פרגולה שעשויה מחומר אחר. מדובר על פרגולה מאוד איכותית שתישאר יפה וחזקה גם שנים אחרי. 

המאמר באדיבות חברת פרגולות ישראל: https://www.pergolass.co.il

שתפו אותנו

אל תקבל החלטה לפני שתתקשרו

פגישה והצעת מחיר ללא התחייבות!

או מלא פרטים ואתקשר בחזרה:

דילוג לתוכן