דלתות ויטרינות הזזה

פגישה והצעת מחיר ללא התחייבות!

* לא מבצעים תיקונים

חלונות ודלתות הזזה

בעידן המודרני קיימים אינספור דוגמאות ועיצובים של חלונות ודלתות הזזה שעליכם לבחור בזמן שיפוץ או בניית בית חדש. הבחירה תלויה כמובן על פי טעם אישי והתקציב הכולל שלכם אבל היא כמובן תלויה במשתנים נוספים כמו: גודל המפתח, כווני שמש, הכנות נדרשות מראש בבניה ועוד. במאמר זה נסביר על דלתות וחלונות הזזה, מהם היתרונות שלהם, למה כדאי לבחור בהם, ואיזה סוג כדי לבחור למבנה ולחלל שלכם.

דלתות הזזה

מלבד מראה עיצובי נקי המעניק אווירה מודרנית לחלל, דלתות הזזה נוחות מאד לשימוש בהן והן מעניקות מראה מינימליסטי וקלאסי. מעצבי פנים ואדריכלים נוהגים לשלב דלתותהזזה, במיוחד לויטרינות יציאה מהסלון בפרויקטים רבים מכיוון שיש להן יתרונות פונקציונליים לצד עיצוב מודרני ומחיר זול יחסית.
את דלתות הזזה ניתן להתאים לפי עיצוב אישי ובחירה אישית לפי עיצוב, צבעים, טקסטורות ודוגמאות.
התקנה של דלתות הזזה קל ונוח, הן מעניקות ניצול מרבי של החלל.
דלתות הזזה חוסכות במקום במידה ומדובר בחלל קטן ומעניקות פתרונות עיצוביים פונקציונליים כמו: חדרי הורים, חדרי ארונות, חדרי ילדים, משרדים, חדרי מקלחת ושירותים.

חלונות הזזה

מעצבי פנים ואדריכלים אוהבים לשלב חלונות הזזה  (הנקראים חלונות כיס) בפרויקטים רבים מכיוון שיש להם יתרונות של חיסכון במקוםלצד פתרונות עיצוב גדולים.

חלונות הזזה מוכרים כיום פופולריים מאוד בקרב אנשי מקצוע, קבלנים, מעצבי פנים ואדריכלים.
ניתן לשלב את הדלתות בפרויקטים של המגזר העסקי והמגזר הפרטי הם מתאימים למשרדים, לבתים, דירות וחצרות. את חלונות ההזזה ניתן להתאים לפי עיצוב ובחירה אישית.
ניתן לשלב חלונות הזזה באופן קל ופשוט עם כנף נוספףפת של תריס (רפפות או גלילה) ו/או רשת.
החלונות הזזה חוסכים במקום במידה ומדובר בחללים קטנים ומעניקים מגוון פתרונות עיצוביים פונקציונליים כמו: חדרי שינה, מחסנים, משרדים, חדרי מקלחת, חדרי שירותים ועוד.

חלון אלומיניום לחדר כביסה

קליל חלונות

חברת קליל היא החברה המובילה שמציעה חלונות אלומיניום בישראל.
קליל מציעה מגוון רחב של חלונות הזזה מעוצבים ויפים לפי סגנונות עיצוב שונים לפי טעם אישי ביניהם: עיצוב מינימליסטי, חלון בלגי בסגנון כפרי ועיצוב מודרני קלאסי.
קליל חלונות עשויים אלומיניום הידוע ומוכר כחומר גלם איכותי עם יתרונות רבים כמו עמידות לאורך שנים, איטום ואל חלד. קליל חלונות אלומיניום מעניקים מראה עיצובי יפיפה לחלל ומתאים לכל סגנון, מגיע עם תו תקן ישראלי ועם אחריות. חלונות אלומיניום מעוצבים ומעניקים פתרון גמיש ומותאם לכל טעם וסגנון, בהתאם לתקציב הכולל של הפרויקט.

התקנה של דלתות וחלונות הזזה

מחיר התקנת דלתות וחלונות הזזה תלוי בפרמטרים רבים שיש לקחת אותם בחשבון מראש.

מומלץ להיעזר באיש מקצוע מומחה לביצוע והתקנה כמו: קבלן אלומיניום, אדריכל או  מעצב פנים שיתנו לכם פתרון עיצובי ובטיחותי לצד כל המידע שעליכם לדעת לפני שאתם בוחרים דלת או חלון.

לקבלת ייעות והצעת מחיר ללא התחייבות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ואשמח לעמוד לשרותכם.

דוגמאות לחלונות ויטרינה

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ אלומיניום ללא התחייבות התקשרו

* לא מבצעים תיקונים

או מלאו פרטים ואתקשר בחזרה:

ביצוע כל עבודות האלומיניום

חלונות אלומניום

ביצוע כל עבודות האלומיניום | חלונות אלומיניום | חלונות בלגיים
בכל פרוייקט של שיפוץ בית קיים או בניית בית חדש, נדרש לתת תשומת לב לפתחים – חלונות ותריסים, דלתות ומעקות. כולנו רוצים מוצרים איכותיים שיתנו לנו שקט נפשי מתקלות וישמרו נקיים ויפים לשנים רבות וללא צורך בתחזוקה רבה. בעבודה שלי עם כל לקוח, אני חותר לשביעות רצון גבוהה לפני כל דבר אחר. אני עוזר בבחירת הפתרון המתאים ביותר לכל צורך, מייעץ בבחירת העיצוב הנכון ומתחשב בכל השיקולים האחרים. עבודה ברמה גבוהה, פרופילים וחומרי גמר איכותיים, הספקה בזמן והתקנה נקייה. כן… וגם המחירים שלי מאד תחרותיים! זה כל מה שאתם צריכים כדי להיות מרוצים ובשבילי לסיים עוד עבודה בלחיצת יד וחיוך.

עשרות ממליצים מרוצים!

חדשות

אל תקבל החלטה לפני שתתקשרו

פגישה והצעת מחיר ללא התחייבות!

או מלא פרטים ואתקשר בחזרה:

דילוג לתוכן